vrijdag 24 februari 2012

Roze smoothie

Soms heeft een mens al eens behoefte aan wat vitaminen én kleur op een druilerige dag als vandaag. Dit bommetje gaf mij vanochtend precies wat ik nodig had.

Dit heb je nodig voor 2 grote of 4 kleine sapjes:
  • Sap van 5 appelsienen + een paar koffielepeltjes pulp ervan
  • Sap van 1 citroen
  • 1 kleine, groene appel (geschild)
  • 1 rijpe banaan
  • 20-tal diepvriesframbozen (nog bevroren)

Zo maak je het:
Easy peasy, zou Jamie zeggen. Pers de appelsienen en citroen uit, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Snijd appel en banaan in grove stukken. Doe het sap, pulp, appel- en banaanstukjes en de frambozen in de blender en blenden die handel. 


Serveer met een rietjes, want dat maakt je dag goed!


Nog een heel rijpe banaan over, zoals je ziet op de achtergrond. Wat zou ik daarmee doen? Muffins misschien?

2 opmerkingen:

  1. Oh, bij de titel alleen dacht ik, al, joepi, roos!
    Hier wordt alles wat roos is erg gewaardeerd (mijn dochters zitten nog in de prinsessen-fase ;-)) dus ik denk dat dit ook wel in de smaak zou vallen!
    Lijkt me erg lekker en gezond ook nog bovendien!
    Groetjes
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, kan ik me inbeelden :)
    Misschien nog een klein scheutje grenadine erbij voor een extra princessentouch misschien? Hopelijk vinden ze het lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen