zondag 29 januari 2012

2012

Eind januari nadert! Hoog tijd dus om Tallore nieuw, smakelijk leven in te blazen na een korte pauze. Mijn culinaire escapades beperkten zich de laatste weken tot het betegelen van de keuken en verder gewoon een snelle maaltijd op tafel proberen krijgen aan het eind van een drukke dag. Maar na al dat verhuizen en klussen, kan ik eindelijk terug 100% mijn gangetje gaan in de keuken. Ik ben alvast gestart met een nieuwe reeks lessen Italiaans koken in het Italiaans. Je mag binnenkort zeker wat nieuwe receptjes hieruit verwachten.


Uit deze keuken zullen de nieuwe blogposts voortaan komen. De keuken heb ik niet zelf gekozen. Niet geheel mijn smaak, maar ik heb besloten er vrede mee te nemen als ik ze zelf opnieuw mocht betegelen. Met dank aan vader Tallore voor het tegelsnijdwerk en de V.V. voor de voegwerken!






Dit heb je nodig:

  • Vorige huiseigenaars met ouderwetse tegelsmaak
  • Tegellijm
  • Palet
  • Lijmkam
  • Voegsel
  • Tegelkruisjes
  • Silicone
  • Tegels (Reken 10% extra voor snijdverlies!)

Zo maak je het:
Ga eens langs bij een doe-het-zelver bij jou in de buurt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten